Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

1. Szerződés hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek a LogSol Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató) által az aggregatorwebaruhaz.hu weboldalon (továbbiakban: webáruház) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a weboldalon keresztül történik.

2. A Webáruház üzemeltetője:

Név: LogSol Kft.

Székhely: 1116 Budapest Hunyadi János út 162.

Fióktelepei: 8151 Szabadbattyán, Ipar utca 098/6.

Cégjegyzékszám: 01-09-302828

Adószám: 12742365-2-43

Nyilvántartó Bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Email cím: rendel@logsol.hu

Telefonszám: +36 30 218 5000

 

3. A Szerződés megkötése

A Webáruházon keresztül megvásárolható termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét termékcikk információs oldaláról lehet megismerni, valamint a termék részletes tulajdonságait a valamennyi termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A termék információs oldalát a Felek a Szolgáltató által az Ügyfél irányába közölt ajánlattételi felhívásnak minősítik.

A LogSol Kft. webáruházának honlapján történő regisztráció önkéntes. A regisztráció írásban, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, és feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A regisztráció során az Ügyfél által megadott személyes adatokat a Szolgáltató a LogSol Kft. webáruházában található Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltak szerint kezeli. Még nem regisztrált vásárlónknak – amennyiben megrendelést szeretnének elküldeni a LogSol Kft. Webáruház részére – nem feltétlen szükséges regisztrálniuk, azonban köteles hiánytalanul kitöltenie a megrendelés űrlapját. Ennek részeként köteles megadni a nevét, email címét, fuvarozási és számlázási címét. Az Ügyfél kijelenti, hogy az itt megadott adatok valósak.

Az Ügyfél “Megrendelés” gombra történő kattintással szerződéskötési ajánlatot tesz az információs oldalon található termék megvételére, egyidejűleg elfogadja ezen Általános Szerződési Feltételeket.

A fenti szerződési ajánlat megérkezését a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb annak megérkezését követő 48 órán belül emailben automatikusan visszaigazolja. Visszaigazolás hiányában vagy a visszaigazolás késedelmes teljesítése esetén az Ügyfél ajánlati kötöttsége megszűnik. Az ajánlat megérkezésének jelen pont szerinti visszaigazolása nem minősül az Ügyfél által közölt szerződéskötési ajánlat elfogadásának.

Az Ügyfél szerződéskötési ajánlata csak akkor minősül elfogadottnak, ha a megrendelés rögzítését a Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolja az Ügyfélnek.
Az Ügyfél a Megrendelem gomb megnyomásával elismeri, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit megismerte és elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, továbbá az Adatkezelési tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

Jelen ÁSZF alapján létrejövő egyedi szerződések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, nem minősülnek írásbeli szerződésnek, és magyar nyelven íródnak. Jelen ÁSZF magatartási kódexre nem utal.

A Webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

4. A megrendelések visszautasítása

Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten, és nem beszerezhető, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az Ügyfél megrendelését.

5. Fizetés, fuvarozás és számlakiállítás

A megrendelés leadása során az Ügyfél az alábbi fuvarozási módok közül választhat:

Személyes átvétel: Termékeink a webáruházban történt megrendelése után személyesen is átvehetők szabadbattyáni telephelyünkön

Ebben az esetben a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre van szükség munkatársainkkal, hogy átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt termék.
A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról és pontos helyszínéről ügyintézőnk e-mailen értesíti Önt.

 A házhozszállítás  a webáruházi rendszer sajátosságai miatt kiegészítő termékként kerül feltüntetésre a kapcsolható termékeknél és csak Magyarország területén belül (belföld) vehető igénybe.. Amennyiben Ön a kiválasztott termékhez házhoszállítást kér, kérjük "kiegészítő termékként" pipálja ki a mezőt mielőtt kosárba helyezi a terméket. A házhozszállítás ára a kapcsolható termékeknél a webáruházban fel van tüntetve.

 

Árajánlat kiszállításra

Az árajánlat kiszállításra a webáruházi rendszer sajátosságai miatt kiegészítő termékként kerül feltüntetésre a kapcsolható termékeknél. Amennyiben Ön a kiválasztott termék kiszállítására ajánlatot igényel, kiegészítő termékként pipálja ki a mezőt mielőtt kosárba helyezi a terméket.

Szállítási díj:Egyedileg meghatározott, melynek összege függ a termék típusától, annak súlyától, és a szállítási helyszín telephelyünktől lévő távolságától..  Szállítási igény esetén kiegészítő termékként pipálja ki a mezőt (árajánlat kiszállításra) mielőtt kosárba helyezi a terméket. Megrendelés után ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.


Szállítási díjaink a kiválasztott termékek súlya alapján kerülnek meghatározásra az alábbiak szerint, melyek belföldön egységesek, és a távolságok szabadbattyáni telephelyünkről indulással, oda-vissza viszonylatban számítandók.

Tájékoztató jelleggel a jelenleg érvényben lévő szállítási díjak az alábbi táblázat szerint alakulnak. Az összegek az Áfa összegét nem tartalmazzák, a mindenkori változtatás jogát a LogSol Kft. fenntartja.

Hordozható aggregátor (80-100kg) 180 Ft/km
Hordozható aggregátor (101-200kg) 280 Ft/km
10-60 kVA (600-1.500kg) 280 Ft/km
61-150 kVA (1.500-1.950kg) 380 Ft/km
151-300 kVA (1.950-4.050kg) 380 Ft/km
301-600 kVA (4.050-5.000kg) 380 Ft/km
601 kVA - (5.000 kg felett) Egyedi ajánlat alapján
 

Magyarországon kívüli szállítást jelen díjtáblázat nem tartalmaz, igény esetén keresse ügyfélszolgálatunkat, kereskedő kollégáinkat.

Sérülés észlelése esetén az ügyfél köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérült állapotban a terméket nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

 A megrendelt termék vételárát banki átutalással fizetheti ki.

A Szolgáltató a megrendelt termékekről díjbekérőt állít ki, amit másolatban megküld az Ügyfélnek. Az átutalás során az Ügyfél köteles az így megküldött díjbekérő sorszámát a közlemény rovatban megfelelően feltüntetni.

 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves; a termék közismert, általánosan elfogadott, becsült árától jelentősen eltérő; rendszerhiba miatt hibásan megjelenő;

"0" Ft-os vagy "1" Ft-os; árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja az Ügyfél tájékoztatása során a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

6. Tulajdonjog fenntartása

Az áruk tulajdonjoga csak a vételár és a LogSol Kft. vételárhoz kapcsolódó egyéb járulékos követeléseinek teljes kiegyenlítésekor száll át az Ügyfélre. A tulajdonjog fenntartásának ideje alatt az Ügyfél nem rendelkezhet az áruval, azt nem idegenítetheti el, és semmilyen módon nem terhelheti meg. Abban az esetben, ha a LogSol Kft. a szerződési ajánlat megérkezését követő 48 órán belül email-ben nem igazolja vissza az ajánlat elfogadását, és az Ügyfél banki átutalás útján már megfizette a vételárat, úgy a LogSol Kft. haladéktalanul intézkedik a teljes vételár visszautalásáról.

7. A fogyasztónak minősülő Ügyfél elállási joga

Ha az Ügyfél fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a Webáruházon keresztül megrendelt termékek vonatkozásában a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § alapján.

Az elállási jog gyakorlásának a határideje a termék átvételének napjától számított 14 nap.

A fentiektől eltérően az Ügyfél jogosult az elállási jogát szerződés létrejötte, vagy a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni.

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

8. Ügyfél kötelezettségei elállás esetén

Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy email útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja jelen ÁSZF-hez mellékelt elállási nyilatkozat mintát is.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az itt meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Elállás esetén az Ügyfél köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltatónak visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

Elállás esetén az Ügyfél viseli a termék visszaküldésével összefüggésben közvetlenül felmerült költségeket.

Az Ügyfél köteles megtéríteni az elállással érintett termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatából eredő értékcsökkenését.

9. A Szolgáltató kötelezettségei elállás esetén

A Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Szolgáltató az Ügyfélnek visszajáró összeget banki átutalással téríti vissza az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül. Az Ügyfélnek járó összeget a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg az Ügyfél a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül ilyenkor a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A megfizetett összeg visszatérítése során a Szolgáltató köteles az Ügyfél által korábban teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is visszatéríteni, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A termék Szolgáltató fióktelepére történő visszaküldésének költsége az Ügyfelet terheli.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

10. Eljárás fogyasztói panaszok esetén

A hibás termék miatt, vagy egyéb okból előterjesztett panaszát az Ügyfél előterjesztheti személyesen a LogSol Kft. budapesti fióktelepén, postai úton tértivevénnyel, telefonon vagy emailben a fenti elérhetőségek egyikén. Postai úton megküldött panasz esetén a Magyar Posta Zrt. hibájából eredő sikertelen kézbesítésekor a LogSol Kft. nem vállal felelősséget. A panasz kezelését Társaságunk abban az esetben tudja elindítani, amikor a postai úton feladott panaszlevelet igazoltan kézbesítették.

A személyesen előterjesztett panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség esetén orvosolja.

A postai, telefonos, vagy e-mailben előterjesztett panaszt a Szolgáltató haladéktalanul azonosító számmal látja el, amit egyidejűleg közöl az Ügyféllel is. A panasz kézhezvételét követő 30 napon belül a panaszt érdemben megvizsgálja, írásban megválaszolja, és szükség esetén orvosolja.

Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát az Ügyfélnek szóban előterjesztett panasz esetén azonnal átadja egyéb úton előterjesztett panasz esetén a panasz kézhezvételét követő 30 napon belül érdemi válaszával együtt megküldi.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi.

11. A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (+36-1) 488-2131

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Az Ügyfél panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó a honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

12. Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató magatartása adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

13. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy a termék gyártójával, illetve forgalmazójával szemben termékszavatossági igényt érvényesíthet. Az Ügyfelet nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyidejűleg érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

14. Kötelező jótállás

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza) rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél a kellékszavatosság szabályai szerint gyakorolhatja jogait.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatosságtól függetlenül megilletik.

A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

 

ELÉRHETŐSÉGEK

 1116 Budapest, Hunyadi János út 162.

Tel: +36-30/218-5000, +36-30/530-5382

 

8151 Szabadbattyán, Ipar u. 098/6 hrsz.

 +36-30/633-8520